Încrederea..



Sunt genul de persoană ce nu are încredere în mine cam în tot ceea ce îmi propun să fac. Am zeci de voci în cap, ce mă pun într-o cumpănă unde e mereu alegerea mea și cea cu care nu știu ce să fac. Aceleași gânduri zi de zi: „Dacă o aleg pe x, va fi bine?” ; „Dacă nu e x și fac o alegere greșită?” și multe altele ce mă pun mereu în cumpănă și îmi provoacă câteodată frica de a alege.

Stau și mă gândesc: Dacă nu reușesc să rezolv problema cu încrederea în mine oare așa va fi mereu? Balanța este creată din lipsa încrederii și dacă nu mă înșel, din bipolaritatea mea. Bipolar, în sensul de optimism/pesimism în același timp sau chiar o dată la câteva zile să se schimbe asta, niciodată una și bună.

Oare să fiu un „prizonier în timp”? Să fiu legat de unele alegeri pe care le-am luat în trecut și ce mă țin blocat în prezent? Până nu încep să mă cunosc cât de bine se poate, nu cred că este vreo persoană ce să înțeleagă ceea ce am eu în cap și felul în care iau unele alegeri.

La un moment dat vei ajunge în situația când trebuie să iei o decizie și să nu știi ce și cum să faci pentru a fi bine. Cunoaște-te, scapă de acea „frică” ce te face să ajungi în cumpănă, oferă-ți mai multă încredere în tine și încearcă ca deciziile de pe viitor să fie în favoarea ta. Nu lăsa ca trecutul să îți distrugă viitoarele decizii pe care vrei să le iei.




Încrederea.. Încrederea.. Reviewed by Ț. C-tin. Alexandru on octombrie 30, 2017 Rating: 5

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.